Semula Susan sekedar sahabat saya. Sekarang
Susan sudah sungguh-sungguh sebagai simpanan
sejati saya. Susan sangat suka saya,saya sangat
suka Susan. Susan siswa SMA
Swadaya ,sekolahnya sekitar Semanggi Selatan.
Susan seputih salju,sehalus
sutra,semanis sirup. Susan sangat
sensual,semampai,sensitif,sexy.
Susan secantik selebritis sinetron SCTV Sarah
Sehan! Semalam saya sama susan sayang-
sayangan,saya sama Susan satu sarung,satu
selimut,satu sprei,seragam sekolah Susan saya
singkirkan,seragam sekolah saya Susan
singkirkan.
Saat Susan saya sun,Susan sangat senang sekali.
Semalaman saya sama susan saling syur-
syuran,sampai subuh. S.....(saya sensor sebab
sangat sensitif) Susan saya sedot,sebab s....
Susan sangat sensual sekali.
Sewaktu susan sedot sekitar selangkangan saya
serasa semutan,sehingga saya sampai
sempoyongan. Sewaktu susan s....(sorry saya
sensor,soalnya sangat sensitif sekali) susan
sangat semangat sekali.
Saya sama susan serasa suasana surga,susan
senang,saya senang. Sewaktu sudah subuh,saya
stop. Susan sangat sedih sekali. Sekarang setiap
saat,saya serahkan selembar surat sama
susan,supaya Susan selalu setia sama saya.
Suatu saat Susan selingkuh sama sahabat
saya,Soni,saya sangat sedih sekali,saya sumpah
serapah sama Susan.
Semoga Susan sakit selamanya,saya sabar saja.
Sekarang Susan sebagai simpanan seorang
seniman. Susan suka sebar-sebar suara,supaya
semua suka sama Susan. Siapa saja silahkan
sama Susan,sejam sepuluh $,semalem seratus
$,Susan siap setiap saat
Saya sekarang sudah sama Santi,Santi seorang
santri,sopan santun selalu senyum.
Sama Santi sekarang saya sadar. Santi suruh
saya sembahyang. Santi suruh saya sedekah.
Sekitar september saya sah sebagai suami Santi.
Sampai selamanya Santi sebagai simpanan sah
saya.